Edemix — агентство интернет-маркетинга

В кризис спрос на товары и услуги во многих сферах существенно увеличился📈 Это средства гигиены, бытовая химия, товары для животных, онлайн-курсы, службы доставки. Однако есть и те, кто не был готов к быстрому переходу в онлайн. В этих условиях один из эффективных и при этом незатратных способов привлечения клиентов — управление репутацией в геосервисах🗺 Почему […]

С первого контакта, знакомства.Далее должна вспыхнуть искра доверия. Ведь для того, чтобы что-то у вас приобрести, человек должен убедиться в вашей компетентности. И начать приятное знакомство можно с небольшой полезности — лид-магнита. Ниже приводим 10 идей наиболее популярных форм лид-магнитов. Чек-листы. Они удобны тем, что представляют сжатый конспект или алгоритм действий. Например: делай, шаг за […]

Пост выложенный в определенное время набирает больший охват. Накрутка подписчиков упрощает старт работ над продвижением аккаунта. С гивом можно работать, если вы умеете с ним работать. От количества публикуемых Stories зависит охват. Если не написать цену в посте, то вы потеряете клиентов. Если написать цену в посте, то вы потеряете клиентов. Текст на изображении поста, […]

Результат обучения. Рост продаж новым клиентам. Результат достигается, прежде всего, за счет умения операторов: преодолевать первичное сопротивление на контакт со стороны клиентов; эффективно отрабатывать возражения клиентов с помощью разных алгоритмов; эффективно отвечать на различные типы возражений; работать с отговорками клиентов;   Чему научатся ваши сотрудники. Преодолевать сопротивления секретарей и клиентов на разговор. Определять потребности клиента […]

The simple answer is no — search engine submission isn’t necessary. The majority of search engines nowadays (most notably Google) crawl and index pages by following links. Using that logic, a single inbound link from any already-indexed page will identify your page to the engine. Subsequently, if that page links to other pages within your site, they […]

The answer is simple — inbound linking cannot hurt your search ranking. How is this known for certain? Well, for one, if inbound were to hurt your rank, your competitors would continually link to your site from link farms. Such a scenario is beyond your control. For this reason, Google cannot penalize your site for any […]

The importance of anchor text with respect to a linking strategy cannot be overstated. Back-links are a huge part of the search engine algorithm. When initiating a linking campaign, it is vital that external sites link using the appropriate keywords and terms in the anchor text. Almost always, linking candidates will use the company name as anchor […]

The debate between absolute links and relative links continues to live on in the SEO world. The individual significance of each has been contested, but it is widely regarded that absolute links provide better SEO value on the whole than relative links. Many believe that absolute links have less potential for getting messed up when search engines […]

SEO is not an exact science. This becomes apparent when trying to incorporate both SEO and branding into a strategy. This process is finicky to say the least. On the one side, SEO deals with the placement of keywords and phrases. On the other side, branding deals with company loyalty and culture. Incorporating both sides dilutes the […]

When assessing page structure and layout, there is a subtle, yet strategic way to use images in an SEO-friendly manner (beyond ALT tags) that improves your search rank while allowing you to integrate the necessary marketing message(s). Confused? Let’s look at an example: Suppose you operate a travel site and you want to optimize a given page for […]